Friday 21 September 2012

Our Wedding Photobook..


Hye! mood nak update and review pasal journey wedding kami kat blog semakin memuncak. Bila semalam photobook kami yang besar gedabak and berat ni sampai ke tangan kami. Hee! ramai yang tunggu saya update kisah kawen kami kat blog, tapi saya jawab tak boleh lagi update sebab pics dari photographer on the way hehe :) tak lama lagi softcopy pics wedding kami sampaila tu..

Tergamam seketika bila bukak photobook ni bukan ape, sebab ada cerita wedding kami sendiri dalam photobook ni. Jalan cerita dari mula majlis solemnization sampailah ke postwedding kami. Bahagia sangat rasa sampai nak menitis air mata. Siapa yang belum lalui akan rase ape yang saya rase. 



Salah satu page yang mak saya sendiri suka :) mak cakap dalam banyak banyak page, page ni paling cantikk. Sebab combination two colours green apple and pink :)






Thats my handsome! besar nye muka kamu terpampang kat photobook ni. I love You sayang :)


  







Nak ada photobook camni kawan kawan? especially yang belum kawen laa kan. Nanti pm saya thru facebook kalau nak tahu package photographer mana saya amek mase event wedding saya aritu :) 

 Sampai ke tua saya akan tengok and belek photobook saya ni sebab saya cakap kat hubby saya, pengalaman yang saya tak dapat lupakan and pengalaman paling indah dalam hidup saya adalah berkahwin dengan dia :)) 


Photobucket

1 comment:

Budak Manja said...

salam. Saya nak tnya berapa pakej phtography (video+gambar+ photobook) ni?

Stories