Friday 21 September 2012

MY Hubby & Me

Entry baru ni pulak entry comot lagi sebab malas nak edit pics..aiyo! ape nak jadi ni? hehe tapi kalau edit kang amek masa lama pulak ye dakk? saya nak bagitahu satu rahsia kat readers semua, saya ni suka amek gambar kat mane mane aje saya pegi. Sebab saya nak rakamkan semua moment yang saya lalui dalam hidup saya. Tak kisah laa saya punya kamera besar gedabak and berat, janji saya boleh amek gamba. Hee, kebanyakan gambar saya semua suami saya yang amek kan :) Saya banyak belajar dari dia je. Kalau saya fade up kadang kadang, dia je yang ambik gambar saya posing aje ekeke

Tambah tambah lagi dah kawen ni, lagi banyak gambar yang nak di abadikan berdua bersama :)
Masa ni jenjalan kat semenanjung hehe bukan Sarawak lagi 

Tengs to camera stand sebab banyak membantu :)
Tiup meniup :)

Huhu fishy eye 

Nak rembat satu bagasi kaler pink kan selalu travel by flight hee

Singgah sebentar bersama Crocs!

Nice laa kaler blue cyan, baby blue ni..Padahal matching ngan baju yang saya pakai aritu hehe

Ini ialah koleksi kamera family saya. Yang instax pink tu, comel kan? siap ade cover lagi.. itu adik angah saya yang punya hehe. Yang tengah canon tu, abah saya yang punya and last one, kamera yang guna kodak tu adik angah saya punya jugakk..hye, dia memang minat something yang unik nih hehe

Snap pic ni guna ancet jap sebab nak share kat instagram :) 
 Next entry pulak, see! ape laa saya ni. Orang update blog satu entry je sekali. Saya update sekali harung bertubi tubi hehe. Ape boleh buat, mood rajin mengadap blog hanya datang sekejap ekeke~
Photobucket

2 comments:

Unknown said...

Nak tanya
Camera Instax tu model yg mane satu ek? 7S ke 25? comey plak tgk.hehehe

| p u t r i m e r a h j a m b u | said...

hye fiella : am tak sure laaa yg mane satu sebab tu yg adikk i pny :)) tak sempat nak teliti betul2 aritu heee

Stories