Saturday 17 November 2012

Cuti cuti cinta

Hye, tepat jam 12 tengah malam saya online blog ni. Penat berjalan masih belum hilang lagi, mane tak nye dari last week saya and husband travel merata. Dari Sabah, Sarawak, droppin by Brunei, now we both ade kat Bangi rumah ayahde kami. Rest sementara nak tunggu my family datang tomorrow. Seee! belum balik balik lagi ke rumah kami sendiri kat Pahang tu.. Bukan ape, my family yang nak datang ambik kami berdua pulang ke kampung. Tomorrow family schedule beramai ramai berhimpun di KLIA, pick up my makngah and my tok from Mecca.. Alhamdulilah, doakan makngah and tok selamat. Aminn

Toooo many pictures yang saya and husband shoot mase kami jalan jalan. And too many stories behind all of the pictures. Tak tahu bila saya boleh update blog saya ngan semua pics itu. Nak pilih yang manepun saya dah tak tahu. Jadi dikesempatan ni, saya just selitkan dua keping ni je. Yang sempat saya edit sambil pejam pejam mata hentam ikut suka edit huhu 

Sebenarnya dah banyakk cerita yang saya miss, nak tahu tak cerita pasal pegi jalan jalan Sarawak aritu pun belum abes! ni dah datang cerita cuti cuti yang baru pulakk. Tunggu! ikut turn, saya update yang Sarawak with love tu sampai habis dulu okey :)

Uiks silent readers! jangan usha je blog saya, please be nice drop your comment okey :) hee

 
Jap nak express update cerita pasal Sarawak with love aritu dengan harapan taknak ter miss lagi cerita cerita lain hehe
Photobucket

No comments:

Stories