Friday 5 October 2012

Sarawak With Love Part 1

Hello and very good morning to all readers!
My hubby pegi sekolah, and time ni laaa saya free and boleh update blog. Today dah masuk hari yang keberapa saya kat Sarawak. And jarang jugakk berjalan or pusing pusing sebab my hubby kena mengajar. Jadi cuti cuti ujung minggu aje boleh berjalan. And kalau nak keluar jalan jalan pun mase lunch and dinner dating sahaja huhu.

Second trip saya datang sini, oh! Sarawak and Semenanjung tu macam biase dah ulang alik? i can't believe it!! belum saya posting ke Sabah lagikk ni, lagi parah. Abes nak buat macam mane, love destination kami berdua di takdirkan jauh :( 

Dah, tamo sedih sedih..meh nak cerita something. Aritu, hubby saya bawak saya pegi jalan jalan area Bintulu ni. Best jugakk taw, sebab yang utama berjalan dengan orang yang paling saya sayang kan.

Mesti dia akan shoot pics saya, haha itu yang seronok sebenarnya. Saya tak suruh pun dia shoot jugak hehe. Okey bila dah shoot jadi macam ni lah! semua tempat nak tangkap :) 

Ni kedai handycraft. Nama dia ' SEGONG' hee kalau sebut segong kat Bintulu ni semua tahu :)
Jaga jaga, fragile semua itu okeh!! :) and yang saya pegang itu adalah sejenis kura kura hoh0
Ape nama ni ha? kenapa saya tak tahu? heee
Woah! kagum :) macam mane mereka buat semua ini ye? dengan manik if tak silap saya kan?
Ini lagi.....dan lagiii :)
Buaya ini diperbuat daripada kayu and boleh di bend bend kan macam itu sahaja.. lembut hehe
Next destination! Taman Tumbina heheh 
The stairssss
Oho, pic last. Malas dah nak upload pics yang di shoot mase ni, muka saya tak comel ekekke
 
Okey, nanti scroll up ye. Ada entry baru pulak kejap lagi. Rilexs! ni baru Sarawak in love part 1, means ade lagi lain part kan? eheh
Photobucket

2 comments:

Azlin said...

dah boley jd host tv makan angin nie..hehehe :P

| p u t r i m e r a h j a m b u | said...

Alin : kalau kamu ade sekali kan best cyg! huk3 :)

Stories