Friday 21 September 2012

Sarawak With Love :)

 Assalamualaikum my dear readers! 
tengah semangat nak update blog ni sebab ada kawan request lagi.
' mana post pasal wedding? bila nak update post bila dah bertukar status jadi puan ni? '
aha, saya ni ikut mood taw. Kadang kadang saya ikut mood line internet jugak, kalau tenet laju, saya pun laju laa mengupdate.
Kebetulan saya sekarang ni ada kat rumah ayahde saya, Bandar Baru Bangi.
Rumah ayahde punya wirelesss, phewwwww tak payah nak cakap la, laju giler as fast as thunder fire storm hehe. Jadi saya pulak guna la peluang yang ada.

Just wanna share, last last week kan. Saya dengan bangganya naik flight dengan husband saya ke SARAWAK. haha tak sangka saya dapat jugak pegi Sarawak. Jadi lengkaplah 1 Malaysia saya menjelajah. Pasni boleh melangkah lebih jauh lagi.

Nak kata pegi honeymoon tak jugak, nak kata pegi bejalan tak jugak. Sebab hubby saya kena mengajar. Huhu ape ape pun, hari hari bagi saya adalah honeymoon. :)

Muka excited and comot baru turun dari flight, Bintulu Airport. Pic dalam flight ada dalam ancet usb cable takde nak transfer hehe. Excited laaa sebab first time naik flight ngan husband kot :) selama ni sorang ke Sabah, sorang ke Sarawak. Sekarang boleh naik flight sekali hehe
Okey, dah sampai. Ni la bilik kami, Jinhold Apartment Hotel :) best oo duduk sini..kelasss gitew 



Post jap 


Hehe bahagianya saya duduk goyang kaki kat bilik ni aritu :D


Bila tiba petang hari, hubby saya ajak pegi belegar legar area yang selalu dia lalu tiap tiap hari huhu


Inilah rumah panjang! hehe mula mula takut nak amek gambar sebab my hubby cakap takut orang iban ajak naik atas rumah panjang, silap silap kena hidang ngan tuak mati mak ai~ mabuklaa kat situ huhu


Mula mula saya ingat rumah panjang, panjang je. Rupa rupanya lebar gitew kebelakang. Panjang dan lebar. Mood jakun sebab baru sekarang dapat tengok rumah panjang face to face eye to eye hehe


Yeaazzzaaaa! this is our new babe! MR PREVE.. love you so muchlaa sebab you always teman hubby i kan? take care of him ye, i jaohh 


Smart sticker atas bumbung :) specially utk kita. Simbol tu simbol :)




Oho! ini la sekolah hubby saya. Sekolah ni laaa tempat hubby saya cari rezeki. Wahai sekolah! please be nice to him okey? :D
Sekitar hotel apartment yang kami stay. Wide and fishy eye hehe








Heeee pic ni paling hubby saya suka sebab dia wat pic ni wallpaper ancet dia 


Jalan jalan kat pantai Temasya Bintulu. 


His Hantaran To Me




Suka sangat tempat tempat yang ada boat cam gini hehe. Cun habes scenery dia. Tak tahan tengok huhu












  

Enjoy dinner with him :)

Dia busy meng'clean up lens kamera dia huhu






uhuhu nmpak cam seram pulak ujung sana 


Uhu my dear memang kaki bola, kaki futsal. Pendek kata dia adalah orang sukan. Bahagia sangat dapat tengok dia beraksi masa dia and team dia main futsal. Last tengok dia bersukan, mase dia main bola sepak mase sekolah rendah dulu,. Pergh! giler rindu nak tengok dia bersukan :) akhirnya dapat jugak.. thank god! pic ni saya lupa nak tukar setting dia untuk image bergerak. Excited sangat kan hehe


Lastly, dapat tengok muka dia berpeluh pas dia  bersukan hek hek

Okey dah siap update! next entry jap eh :)

p/s : upload pic kat blog dengan mood malas edit dengan slumbernye! entry comot 

Photobucket

No comments:

Stories