Sunday 15 July 2012

Outing with my dearest adik adik

My next entry, ni laaa akibatnya apabila  anset adik saya diselongkar oleh saya haha. Peduli apa saya, tapi memang minta izin dia nak curi gambar koleksi dia untuk post kali ni. Instagram! instagram! :)

Teringat pulakk saya ada date ngan dua orang adik saya ke Bandar Temerloh semalam. Dah settle urusan di Temerloh, terus kami 3 beradik pegi ke Mentakab Mall pulakk nak cari barang untuk wedding saya laa hape lagik =.=' sakan berjalan. Keluar petang, dah malam baru reti nak balikk rumah. Mula laa mak membebel heee aiyok! tak tahu :D 
okey, ni saya. Eh takde la, ni kembar saya adik saya :) saja curi pic ni sebab saya suka! tp takde kaitan pun pic ni ngan date kami semalam :)

Okey my siblings love dizzz chewing gum. Always chew it when we are sitting in our car hewhew

Masa ni kat foodcourt Mentakab Mall

Sizzling! rindu sangat nak makan kan =.=' kat sabah saya tak makan sizzling nih cz takde kat tempat saya

ahaaa! berasap lagi :)

angah pulakk :) kami share je sizzling ni sebab along je yang nak makan.. Kempunan nak makan, padahal nak pegi McD lagi lepas ni tu sebab share :)
  
Adik hero saya no 4, Muhammad Syuaib Bin Sazali

Bila share beginilah jadinya =.= rase macam nak termasukk muka dalam hot plate tu ekekeke~

along angah!

hewhew

saja try menterbalikkan gambar :) sorry! gambar angah and adik chuib jadi mangsa :)

Pinjam spec angah kejap ye Chuib? erk? antara kami adik beradik angah punya spec paling tinggi power :)

sama ke? oh tidakk! :)

along suka gigi angahh heee :)
  
Lepas makan makan, terus pegi kedai buku Popular! phew memang saya addict ngan kedai buku :) suka kedai buku popular  tengok tu saya pegang buku ape? buku ' Alahai Pengantin Baru ' nak beliiii! tapi takut takde masa nak khatamkan.. My wedding dah tak lama sangat huhu

Tengokk! dah pegang basket da saya nak memborong :) heheh

Last destination, memang nak menghabiskan duit beli McD haha takpe, mak abah kata kalau habis duit beli makanan tak ape, Janji makan :) And McD pilihan kami masa tu. Padahal tadi da makan sizzling hehe

 Lastly, wish satu hari along dapat keluar ngan semua adik adik along :) along, angah, adik chake, adik chuib, and adikk syakira :) mak and abah tak boleh lupa walau sesaat pun. Pasni dah kahwin kena utamakan suami dari family kita kan? kan?

Till we meet again tomorrow saya akan update entry lagi :)

Photobucket






2 comments:

| p u t r i m e r a h j a m b u | said...
This comment has been removed by the author.
| p u t r i m e r a h j a m b u | said...

tk paham knp bnyk pic keh3

Stories