Sunday 15 July 2012

Before and after convo!

Salam and hye pretty peoples! terasa nak update blog pulak malam ni :) okey entry kali ni saya nak cerita pasal hari hari saya sebelum dan selepas saya convo minggu lepas. Last week la kan, saya, mak saya, abah saya, adik saya yang no 4 tu pegi laa rumah ayahde saya di Bangi. Kami satu family memang suka pegi rumah ayahde, dah jadi macam rumah kedua kami 1 family pulak kat sana. Apa-apa pun mesti pegi sana. Kebetulan kami bertolak malam masa tu, tak silap dalam jam 9 baru bertolak padahal esok nya pulak saya ada rehersel untuk convo saya. Aiyakk! abah saya ni kalau dia cakap nak betolak petang malamlaaa jawabnya =.='

Bila setiba nya kami empat beranak di Bandar Temerloh, saya cakap kat abah nak singgah Pizza. Lapar pizza laa pulak. Jadi ape lagi? pegila pizza ^.^ that night saya yang belanja :)

Kan bahagia kalau semua anak mak and abah ada sekali. One happy family :)
mak abah borak pasal kunci kereta hee~


kesayangan saya dunia akhirat 
tengs to adikk chuib ku cz snap pic along :)


muka saya gaye sape ye? abah kan?mix sikit mak :) sebab tu saya tak putih macam mak hee ^.^


hari berikutnye, makan mcD pulakk kami anak beranak. Hye! hape nak jadi ni? asyik makan fast food jerk? tapi ayam goreng mcD memang super duper delicious :)
okey ni before konvo! rehersel time 





lepas balikk dari rehersel pegi nilai square cari baju raya untuk family :)


teramat-amat cantikk and indah sangat masjid ni kan? inilah Masjid Sultan Mizan Zainal Abidin Putrajaya! teruja nak datang sini lagi nanti.


masa ni sebelum subuh~ cz kejap lagi lepas ni nak pegi konvo dah. Semangat saya mak and abah pegi solat subuh kat masjid besar ni :)
? masjid punya laa besar? saff banyak ni je? tapi fikir positive okey, sebab masjid ni kat Putrajaya. Area block pentadbiran negara kita sure2 kat area sini tempat orang bekerja, bukan area taman or tempat tinggal orang ramai. Jadi, takde laa jemaah ramai kan :)


Suka datang Putrajaya sebab pemandangan sungguh indah :) everytime datang Putrajaya mesti tak pernah jemu 


Photobucket

No comments:

Stories