Wednesday 5 September 2012

A Week Before Wedding :)

 Ape yang saya buat seminggu sebelum wedding saya? 
hehe of course laaa raya rite?
raya, preparation, family, guest, friends, kezen! 
semua tu berkaitan ngan saya
heee actually sebelum wedding aritu saya nk post satu entry pasal preparation saya part yang ke berapa eh? part 4 kot :) tapi tak sempat.
Nanti kalau sempat saya update semula.

A week before wedding rase cuak kot!
sebab semua preparation belum siap sepenuhnya 
oh god! mase tu risau gaklah
tapi takde laa langsung tak siap pape
about 90% laa kan
gile kape! lagi seminggu nak raya tak buat preparation right?
hee
adik beradik saya.

mak and abah saya :)

beraya rumah membe close mase saya and hubby sama sekolah rendah

oho! budak comel ni anak saudara membe saya itu.. yang laki ni adik ketiga saya yang suka buat lawak sengal hahah

masa ni my feature husband, belum sah lagi ekeke

budak kecikkkk terutama mesti jatuh hati dengan dia! hye laaaa budak kecik suka dia, saya lagi laa suka pada dia nih :) heheh

my dearest friend suhanawati ismail :)
oho! bulat nye mata kamu dear jeles! sebab mata kamu cantik :D

muahhhhxxx! :) hehe tengok, budak kecik ni boleh muaahhh dia sorang je mase beraya haritu, tak ke nampak sangat budak kecik suka dia :)

bersinar sinar muka kita kena flash hehe

A part of my family! my aunty and my cousin and her daughters :)

Ber iPad dengan budak kecik ni dulu :)

Suka! sebab diorang ajar main game haha sekarang iPAD dah sinonim dengan budak kecik 

Seminggu sebelum wedding suka susun2 barang hantaran both side kat atas katil pengantin even belum semua lengkap hehe sebelum pengantin lelaki saya datang ambik his side punya, baikk saya snap satu pic dulu hehe

Malam sebelum kenduri akad nikah! what a messy house! padahal sini laa ruang untuk akad nikah nanti huhu

How many paper bag i have? banyak kan? ni untuk kawan kawan mak abah yang banyak bantu masa event berlansung :)

Hiasan katil pengantin di hias sendiri oleh my belove emak! sayang emak :)

Petang sebelum akad nikah, pakai inai dulu. Henna artist tu tiru sebijik design irma hasmi hehe

naaaa kan, kaler gold dah kena ambik sebab belah dia punya..jadi tinggal laa yang ni je :)
The end! sambung entry baru pulakk nanti :)
Photobucket

1 comment:

laskar pelangi said...

katil putri pon dah cantikk...katil macam puteri kat istana dah..hik3;)

Stories