Friday 17 August 2012

Blog Conteng Conteng Comel

 Salam and hye! :) lusa kot kita raye kan? kejap je pejam celik pejam celik dah nak raye. Hye laaa masa, kenapa kamu pantas sangat berlalu? boleh tak if saya cakap ' Hey Mr Timey! please wait up! Jangan berlalu lagi ' tapi apakan daya kan?

Okey today, nak share lagi something. Kalau sape nak tahu, ade satu blog comel taw. Dah banyak kali kot saya share pasal blog ni :) tapi disebabkan hari makin hari blog tu makin comel terlampau jadi saya share sekali lagik hik3
sila click sini okey? 
da click? comel kan?

Saya rasa happie sebab dalam blog comel tu mention pasal wedding saya yang akan berlangsung lagi seminggu dari sekarang. Oho! nervous teramat sangat hanya Allah yang tahu. And satu lagi saya nak bagitahu semua, owner blog ni yang banyakk sangat membantu saya semasa saya buat preparation. Mane tak nye, semua benda conteng yang decorate kan. Dari kad kawen saya, banner saya, banting saya sampailah signage penanda jalan lokasi nak pergi rumah saya ni nanti :)

Oho! nanti saya review semua itu lepas wedding saya okey? orang kata nanti basi laa kot. Tunggu ye! Erm, selain dari tu kan, kat blog ni jugak ada banyak artwork conteng and his partner Miss Musfirah :) kalau uolls semua nak order pape especially untuk tempahan banner, poster, doodle, headerblog, kad kahwin, button badges punya design, tshirt and yang paling cute miut knitting stuff laaa macam laptop case, handphone case,  pencil case, keychain and macam macam lagi la stuff yang ohsem and comel. Jadi, sila order dengan mereka berdua ni ye! dahla ohsem comel pulak tu :) geram rase! 

Setakat ni saya dah order macam macam ngan mereka. Kebanyakan yang tersenarai kat atas tu saya dah order hahahah. Majoriti saya memang suruh conteng yang design, and sekarang tengah order laptop case. Can't wait! Ape laaa nasib kan, saya tak reti nak design design semua ni. Nak melukis guna software kat lappy ni pun keras je tangan mase nak pegang mouse ni =.=' takpe! nanti ada mase boleh berguru ngan conteng :)

Sebelum terlupa, click semua link dalam blog tu taw. Kan ade bisnes, freebies, quote :) click taw!
 
Highlight sikit yang conteng ade mention saya and tunang saya dalam blog dia. Tengkiu conteng for the wishes! :)

Ni conteng :)

Ni Cik Musfirah :)

Okey dah saya share and kasi link blog cute ni kan? ape lagikkk~ click and try laaa order ngan mereka berdua! confirm berpuas hati sangat sebab saya dah rase kepuasan hati itu bila semua yang conteng design saya suka :)

Untill we meet again next new entry :)


Photobucket

1 comment:

Hafizi Azmi said...

sangattt....~~~~~ (>w<)

Stories